En tidig sommarlovsmorgon

God morgon alla läsare!

Igår var en händelserik dag, en riktigt rolig dag! En riktig sommardag.. Dagen börjar dock med att jag måste till läkarenakuttid och missar skolavslutningen, jag var där klockan 10 iaf med antonia som stöd och var klar kl 11 drygt.. Då gick vi till sollentuna och tog ut mitt recept och satte oss på balders café, jag tog en macka och ett glas vatten medan antonia tog en bulle och en kopp kaffe.
Klockan 12 hade jag tid hos frisören så vi tog tåget ifrån sollentuna till solna och sedan buss, vi kom iaf i tid. Jag blev btw riktigt nöjd med håret! Lite blondare och mindre brunt, men fortfarande lite bruna slingo :)
Kvart i 2 var vi klara och micke hade sitt utspring från Solna Gymnasium klockan 2 men som tur var så slutade Inger, min frisör, när hon var klar med mig så söta hon gav oss skjuts och vi hittade tillslut micke, krille, jimmy, mickes mamma, pappa och mormor. Vi stod där ett tag och till slut var det dags för flaket. Jag, antonia, jimmy och krille gick ut och satte oss på ett fik och såg när flaken åkte iväg :) Därefter rörde vi oss hemåt förutom antonia som skulle på picknick med andreas.
Klockan 6 var vi hemma hos micke på hans mottagning och innan hade vi köpt ett presentkort åt honom på Salt Men, det droppade in folk och släktingar lite då och då. Till slut fick vi hugga in i maten och satan vad det var gott! Massa pajer med en jättefräsch sallad :) Mums! Vi satt i vardagsrummet och snackade lite och hade trevligt, till slut började folket röra sig och då var väl klockan runt 9.. Vi åkte från micke när klockan var halv 11, jag åkte till edsbergs parken där det var grymt mkt folk och dem åkte in till Göta Källaremickes avslutningsskiva.
Jag kom hem rätt tidigt den kvällen för jag hade så satans ont i fötterna, men kul var det och jag träffade massa människor! :)

Idag ska antonia komma hit, vi ska fixa lunch tillsammans och hon ska hämta sina betygspapper som hon glömde i min väska igår.. Därefter vet jag inte exakt vad jag ska göra, det visar sig! Ikväll ska jag iaf antagligen ta det lugnt eftersom jag jobbar 10-17 imorgon.. Nu ska jag iaf göra mig i ordning innan antonia kommer för här sitter jag i endast trosor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0