ett snabbt inlägg

Hallå på er alla goa läsare!
Nu har jag kommit hem till min sköna lägenhet igen, jag har sovit hos elin hela helgen + jobbat en jävla massa.. Nu håller jag på att fixa lite lunch till mig själv innan jag sticker iväg till jobbet igen, det är en så härlig känsla att ha ett jobb där man verkligen trivs med allt. Vi har så sjukt kul tillsammans på jobbet så det finns inte!
Idag är det dock robins sista dag, sen slutar han och börjar på Volvo istället den svikaren..

Jag har inte riktigt tid att berätta allt om helgen så det får jag göra sen! Jag har iaf haft sjukt kul men gjort nåra grejer på fyllan som man kanske ångrar dagen efter men sånt är livet.

Idag jobbar jag till klockan 12 så vi hörs antagligen imogon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0