Onsdag

Hej hej hallå!
Igår var jag hos mickan i rotebro och vi hade jättetrevligt :) Jag kom dit och så visade hon mig runt i deras nya hus och det var superduper fint! Därefter tog vi en långpromenad i ca 2 timmar och pratade om allt möjligt, när båda började bli hungriga så gick vi tillbaka till henne och åt varmkorv med bröd.
När jag kommer in genom dörren blir jag helt chockad, jag ser sabina (mickans tvilling) stå och kramas med linus som jag jobbat med på telekiosken i sollentuna! haha, visste att hon var tillsammans med ngn linus men inte f*n trodde jag att det var han :) trevligt, trevligt!
Vi käkade korv tillsammans och pratade om ngn snubbe som dött i en bilolycka och när hans älskarinna typ skulle till hans begravning eller minnesstund så kör hon in i en bergsvägg och dör. Tragiskt? Ja!
Vi försökte komma på flera olika lösningar till hur hon lyckats köra in i en bergsvägg och dem flesta var rätt så knasiga! Vi skratta väldigt mkt..

Efter middagen gick jag och mickan upp på hennes rum och kollade på "Tjenare Kungen", grym film tycker jag! Iaf för att vara svensk. Svenska filmer brukar mest bli en blöt pöl av tråkig humor men den här var riktigt rolig och bra :) Rekommenderas! Därefter gick vi ut på en promenad igen och så tog jag 23.08 bussen hem.

Nu ska jag ut och sola! underbart väder inte sant? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar dig som min vän!

2008-06-25 @ 11:58:39
Postat av: Anonym

Va roligt inlägg! Ja de va super roligt att ses igen.. vet inte vem som skrivit kommentar på inlägget kund eju ha varit jag men jag skriver ju nu :P vi borde ses oftare. vi hörs på fredag ;D puss <33

2008-06-25 @ 14:41:32
Postat av: mickan

nu skrev ju inte jag namn haha :D så jag la till de nu. puss gumman!

2008-06-25 @ 14:42:18
Postat av: Anonym

nu skrev ju inte jag namn haha :D så jag la till de nu. puss gumman!

2008-06-25 @ 14:42:53
Postat av: Emma

haha knasboll! :) japp, men jag ska jobba med honom redan imorgon så du kanske får ett samtal imorgon på min rast :D

puss puss! <3

2008-06-25 @ 14:54:03
URL: http://lyxpaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0