Sjukt trött!

Godmorgon på er.. Nu sitter jag här igen, redo för jobbet. Jag hoppas fan att det blir en lugn dag idag! Är så sjukt trött från igår, somnade typ halv 3.
Gårdagen bestod bara av jobb, synd då det är så fantastiskt väder ute.. Efter jobbet åkte jag hem och duscha och gjorde mig i ordning sedan cyklade jag ner till Kista och hem till micke, vi chillade lite där och när jimmy och krille var klara med det dom hade gjort så drog vi till la piazza. Krille, jag och alex m käkade och sen satt vi bara där och tog det lugnt till typ 10.. Därefter så drog jag, micke, krille och jimmy hem till micke.. Vi satt och snackade och tog det lugnt tills jag kom på den brillianta idén att spela ngn slags poker, det blev Chicago! Runt klockan 1 cyklade jag och krille hem till mig men han var tvungen att åka hem igen vid klockan halv 3 för att hans syrra satt hemma utanför hans port och ville sova hos honom.

Dessutom fyllde micke pojken 19 år igår!  :) Nu är du ännu lite större!  ;D

Idag jobbar jag till klockan 4 sen vet jag inte vad jag ska göra, vara ute i det fina vädret! Nu måste jag rusa till tåget.
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0