I natt åker jag!

Godmorgon kära läsare!
Fan va skönt jag har sovit i natt, nu är jag riktigt utvilad! Har sovit i fan 12 timmar.. Idag står på schemat att packa! Så tråkigt, men det måste göras... hatar att glömma saker hemma.
Igår var en lat dag.. Gjorde inte mycket alls, jag jobbade till klockan 3 och senare på kvällen runt 10-11 gick jag ut och mötte jerry. Vi satt och snackade lite.. Mycket mer än så gjorde jag faktiskt inte!

Nu funderar jag på vad jag ska käka till lunch.. Antingen fisk med remouladsås och potatis eller stekt potatis med ägg och bacon? Tror faktiskt det blir det sista alternativet! Måste bara få ork till att göra det.. haha
Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0