magont

Nu är jag hemma och har precis käkat rejält med tacos, *mums*. Dock förvärrades min magont som jag konstigt nog har haft i princip hela dan.. Anders tror att det komma från 'magmunnen' och berättade vid middagen att hans kompis åkt in på akuten igår för att han hade så jäkla ont i just magmunnen och det visade sig att han hade inflammation precis där, i magmunnen.. Väldigt lugnande, inte för att jag är orolig så pass mkt problem jag haft med magen i mina år men det är ju inte så jäkla skönt att höra sånt där d:

Imorgon är jag ledig, ska bli skönt att få sova ut :) Dock ska jag in till cykelringens huvudkontor som ligger i alvik, och skriva på nya avtal eftersom jag fått löneförhöjning :) Efter eller innan det, beroende på vilken tid jag vaknar, tänkte jag sola solarium för ett försök till att behålla brännan jag skaffade på cypern..

Ikväll hoppas jag att frugan har tid med mig från allt pluggande och kanske har tid att ta en fika eller kolla på en film :) Jag lade upp bilderna från i lördags och här kommer en på mig innan utgången:
image116
Har inte så mkt mer att skriva, ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0