Softboll är verkligen inte soft!

Hallå hallå!

Nu
är jag hemma och har precis proppat i mig lite käk, två mackor och lite gröt.. Det satt bra i min tomma mage kan jag säga! Idag har varit en rätt seg dag.. Sista lektionen var idrott och vi skulle ha softboll, vilket inte gick så bra för mig eftersom jag är bollrädd som ett barn är rädd för spöken. Det är ju typ rena rama självmordet att spela softboll, man ska stå mitt framför den som slår bollen.. hur logiskt är det på en skala från ett till tio?

I alla fall så gick jag en promenad och pratade med frugan i telefonen sen gick jag tillbaka och kollade på när de spelade match.
Idag fick Simon sin födelsedagspresent, trodde inte han skulle uppskatta den men det gjorde han :) roligt! Snart ska jag ner till tvättstugan för jag har sjukt mkt kläder som ska tvättas! Senare kanske jag tar en fika med frugan om hon har tid i allt pluggande..

Imorgon är det fredag och då ska jag ut! Jag lägger upp snickers receptet alldeles strax :)
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0