en kväll i bålsta

Hej hopp!
Nu är jag helt slut efter en dag på jobbet, har verkligen varit en lång och seg dag.. Vaknade upp i bålsta hos malin, lagom bakis fast ändå inte olidligt men fortfarande.. bakis. gjorde mig i ordning lite snabbt för att sen gå till bussen som tog mig till bålsta station och sen betala 72 kr för min tripp till sundbyberg.. vette fan hur det kunde blivit så jävla dyrt men men, shit happens och jag tänkte väl inte så mkt på det då antar jag..
Gårkväll var iaf nice om man bortser från vissa saker, det var trevligt med lite nytt umgänge :) vi var hemma hos en tjej som hette Bea och vi krökade och snackade och lyssnade på musik. Idag runt klockan 1-2 kom jesper och oscar förbi mitt jobb, när de åkt från bålsta vill säga, och vi åkte till max och käkade lunch.. riktigt gott och nu är jag fortfarande propp mätt..

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer.. ska iaf göra mig i ordning nu för att sen åka till jesper och äta middag, om jag är hungrig då? Där blir det iaf flygande jakob, kanske får ner en liten bit iaf? Ikväll vore det skönt med en film kväll och somna tidigt.. imorgon är jag ledig :) nu ska jag duscha!


Oj, en ful kanin.. nu gråter jag stora floder!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ljuger du för? jag skrev inte alls att det var tona som skrev när jag skrev till dig. Du trodde säkert att det var tona därför fråga du henne om det var hon och då var du tvungen att ljuga och säga att det var någon som använde hennes namn. Om det var så att jag hade skrivit tona som namn när jag förolämpade dig,då kan man fråga sig varför du inte sparade kommentaren och visade henne?`Men du kommer säkert att inte visa den här kommentaren heller för att du vill inte att hon ska se detta. Falska lilla emma.

2008-11-08 @ 23:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0