Ikea med mami

Nu är jag hemma efter en hård dag i skolan bestående av endast två lektioner, men känns som tio. Första lektionen varade i ungefär fem minuter så den kändes ju sådär lagom onödig, dock kom jag nu på att vi fick en uppgift som skulle vara klar tills imorgon.. ooups! Den andra lektionen varade mellan 15-16 och då höll jag mitt tal om skolmassakern på Columbine High School, inte lika bra som mitt förra tal men fick ändå vg. Mellan dessa två lektioner hann jag med mycket; göra klart min uppgift i affärsjuridik, prata med rektorn, prata med min korkade lärare i körkortsteori, äta lunch med carro och maria, skriva ut lite arbeten och stå vid datan och ja.. thats about it. Givande dag gott folk!

Nu är jag iaf vrålhungrig och jag och mamma ska snart iväg till barkarby där vi ska äta på Max och gå en runda på Ikea, alltid lika spännande för man vet aldrig vad man får med sig hem ;) Efter Ikea kommer min sötnos hit och jag ska bara njuta av hans närhet! :D

Nu ska vi bära däck eftersom mamma bytt till vinterdäck och sen bär det av! Oj vad jag är hungrig.. Btw, imorgon börjar jag halv 12 :) lyx på hög nivå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0