Måndag igen

Hallojsan! Dålig uppdatering, jag vet.. men har knappt varit hemma i helgen och jag har hunnit med en hel del grejor faktiskt :) I fredags dock fick jag inte så mkt gjort, degade hemma tills jag bestämde mig för att dra hem till jesper och vänta på honom. Han var på klassfest typ 500 m bort :) När vi vaknade på lördagen drog vi in till Winter Jam med oscar, tomas och micke och där var vi i drygt 2 timmar. Men innan stannade vi till på donken och åt lunch/frukost men när vi skulle iväg sen så funkade inte det särskilt bra eftersom batteriet dött. Först försökte killarna putta igång den och då måste jag påpeka att det inte var vilken bil som helst utan jesper hade sin pappas jeep, en nissan patrole som är stor som satan. Puttningen lyckades iaf inte så vi fick hjälp av en annan bil. Men jävlar vad kul det var att se på när de skulle putta den där på donkens lilla parkering. haha!
Väl inne på Winter Jam var det väldigt väldigt kallt! Dock fick vi as coola värmare till händer och fötter, fötterna funka väl sådär eftersom mina redan var nedfrusna men händerna funkade as bra! Klockan 5 tröttnade vi så jesper skjutsade hem pojkarna och därefter åkte vi hem till mig och käkade middag, det blev carbonara! Dock var jag inte så himla hungrig efter donken maten där.
Efter middagen gjorde jag mig i ordning eftersom det var Haninge som stod på schemat och fest hemma hos Henke. Vi fixa och trixa lite tills vi till slut drog oss mot Haninge. Jag och Jesper hade patrolern medan micke, tomas, oscar och lollo tog tomas gamla saab. När vi väl kom dit var det inte särskilt många där men det droppade in folk lite då och då och till slut var det proppat med folk. Innan stället blev knökfullt hade vi riktigt trevligt. Vi satt en hel del på övervåningen eftersom det knappt gick att röra sig där nere plus att det inte fanns några sittplatser. Kul hade vi iaf! Oscar, micke, tomas och lollo drog därifrån vid typ 2 och jag och jeppe skulle sova hemma hos adam och vi drog väl runt 3.
Väl hemma hos adam somnade vi rätt snabbt.

Dagen efter bestod mestadels av att drifta med bilarna men först en himmelsk frukost som Adams mamma hade gjort i ordning, mums! Det började med att vi hämtade bilarna som stod borta hos Henke och sen bar det av, vi körde i något industriområde i Haninge och även i Väster Haninge, kanske t.o.m. i Jordbro? Ingen riktig koll faktiskt.. Men efter ngn timme bestämde vi oss för att röra oss hemåt och hos jesper hittade vi oscar, micke och lollo. Micke skulle byta sina däck på polon.
Senare var vi tillbaka i Haninge och driftade i olika industriområden tills adam fick den brillianta idén att de skulle sno en pulka borta vid Jocke och det gjorde vi också. Den pulkan användes till att släpas efter bilen, först var det adams tur och han tog en vända, därefter var det jockes tur och han var klädd i värsta stället. Jävlar vad kul det var och det måste varit riktigt kul att åka efter! Dock fick det en väldans massa snö på sig som bilen stänkte efter.  Haha! Sedan åkte jag och jesper hit och sov och jag somnade ganska bums. :)

Jag lägger upp lite bilder från i Lördags och från igår!


Adam och Jocke

Jag busar och blandar grogg på adams 240

Sedan var vi väldigt lättroade men någon slags trumpet (?), formad som ett horn

Jag och älskling

<3

Lollo tyckte det var äckligt med baksnus

Söndag;

Adam prövade stående men det gick sådär..

Sen bar det av på riktigt..


Därefter var det jockes tur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0