Middag hos mormor och morfar

Hej hej hallå! nu blev jag precis klar med nästan allt som ska göras innan jag åker med 32 tåget. Nu ska jag hem till jesper och därifrån åker vi in till stan. I stan ska jag lämna in min päls igen eftersom jag inte är helt nöjd med måtten på knapparna och så ska jag lämna tillbaka en ram på gallerix som jag köpte i början på veckan men som visade sig inte passa till bilden jag har.
När vi är klara med det väntas det mat hemma hos mormor och morfar och jag hörde en fågel viska i mitt öra att det blir pastasallad, mums! Ikväll är jag ensam hemma eftersom mamma är på konferens med sitt jobb och därför finns det ingen mat hemma, dock finns det pengar men är rätt trött på att äta ute och jag orkar inte heller laga någonting så det blir perfekt hemma hos mormor och morfar!

Nu har jag inte tid att skriva så mkt mer, dock kan jag meddela att det gick rätt bra att övningsköra idag. Framsteg! Sitter och lyssnar på låtar från Lifehouse som jag lyssnade väldigt mycket på förut, det är ju faktiskt sjukt bra! Här kommer två smakprov...





 


det fick bli tre smakprov.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0