nikotin, min vän

Hej på er!
Dålig uppdatering, jag vet.. men har verkligen inte haft någon lust alls och har inte vetat vad jag ska skriva. men nu har jag rätt mkt på hjärtat och det har hänt en hel del roliga grejor som jag väntat på att få berätta!
Kan börja med lördagen, halloween fest hemma hos lollo. riktigt lyckat! Det var inte så många men man behöver inte vara jättemånga för att ha kul. Vi som var där var såklart jag och lollo, sen chrippe och jessica, jesper, tomas, oscar, emil, basse och elin. senare på kvällen kom även några andra tjejer som varit på en annan maskerad innan. mucho kul hade vi iaf :)

Idag har jag varit ledig och jag har haft min första körlektion på trafikskola som gick gallant! Inte ett enda kärringstopp och så fick jag MVG på krypkörning ;) slå den ni! Nästa gång jag kör är på fredag, ska bli roligt! :) En annan rolig grej som jag kan berätta är att jag gör ännu ett till försök till att sluta röka och jag hoppas det funkar det här gången. För tillfället är jag röksugen men ska ta några tuggumin snart och hoppas på att det försvinner! Som hjälp har jag faktiskt nikotinplåster som jesper "köpte ut" åt mig igår, har funkar bra fram tills nu (?).

Ikväll ska jag iaf till väsby och hem till micke för att glo på en film, lollo och oscar kommer även vara där. Kanske t.o.m. min sötnos? hoppas :)

Nu ska jag göra mig i ordning, städa undan lite på rummet och vika all tvätt som jag tvättade igår! Här har ni lite bilder från i lördags!



Kommentarer
Postat av: Rosanna

Vad kul att körlektionen gick bra, vänta bara tills du måste börja köra i uppförsbackar när det är rödljus! Shit alltså ;P håller tummarna för rökskiten nu, hoppas hoppas sötnos!

2008-11-05 @ 19:01:16
URL: http://rosanna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0