One call away

Goddagens alla läsare!
Nu sitter jag hemma och väntar på att orken till att vika all tvätt ska komma flygandes från ovan.. Dagen har varit slapp och kort fast ändå lång. Började med två timmar Matte B, därefter en timmas arbete med företaget och det kändes som vi fick ordning på en hel del den lektionen.. mycket skönt! Därefter var det 50 minuters Rättskunskap som gick rätt smidigt, Krister är allt rolig han.. Efter den lektionen, som var slut halv 1 så tog jag en lunch med Rosanna och Henna i skolans matsal för att efter det röra mig hemåt. Nu sitter jag här och slappar, älsklingen slutar jobbet snart och då ska han till frisören och klippa sig och därefter så kommer han hit :)

Senare ikväll ska jag och linn iväg till Martin Olsson och handla ingredienser till vårat presentkitt i företaget och vi ska även pröva oss på marmeladen!
För er som är nya här eller bara inte hört talas om det så har jag och tre andra startat upp ett företag, COZY MADE UF heter vi och vi säljer presentkitt med hemmagjord marmelad och snickers, 50g lösté som finns i två olika smaker (Rooibos vanilj och Göta Kanal) med en tésil till. Detta kitt säljer vi för 69 kronor, perfekt present eller julklapp! :)
Vi har fixat lite olika säljtillfällen, ett är nästa lördag och då ska vi stå inne på Friskis och Svettis i Sollentuna eftersom dem kommer ha lite festligheter där (vet inte exakt men någon tillställning), vi ska även stå på julmarknaden i Edsbergs Centrum och vi kommer kanske även stå i Solna på en julmarknad. Riktigt kul!
Detta kitt går även att beställa via mail så om ni är intresserade är det bara att höra av er till: [email protected] eller för mer information: www.cozymadeuf.blogg.se

Nej, nu slänger jag upp en musikvideo sen är det dags att ägna sig åt tvätten som ligger och skräpar på min säng!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0