4 månader kvar

Hej bloggen!
Nu har jag fått i mig lite mat (även godis) och jag har startat några maskiner nere i tvättstugan :) har även varit en duktig dotter och tömt diskmaskinen hos mamma!
Idag har jag haft tre lektioner; Italienska, Ung Företagsamhet och Engelska B.. dagen gick med andra ord rätt smidig och jag var klar att åka hem halv 1. Idag är det planerat att jag ska tvätta (vilket jag håller på att göra), jag ska försöka plugga lite grann, jag ska måla mitt rum och jag ska träna. Fullspäckat schema men det hinner jag lätt, klockan är ju bara 2 :)

Igår höll jag Jesper sällskap hemma hos honom och vi kollade på det nya avsinttet av Prison Break som kom ut i USA för någon dag sedan sen åkte vi till Mörby centrum och hyrde en film och köpte cola. Filmen vi hyrde hette "Them" och var faktiskt rätt så bra, iaf för att vara endast 1h och 15 min! Den var riktigt läskig också.. Halv 12 var jag hemma och somnade bums.

Nej, nu måste jag ner till tvättstugan igen och stuva om i maskinerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0