Chris Brown - With you

You mean to me what I mean to you
And together baby there is nothin we won't do
Cuz if I got you I don't need money
I don't need cars
Girl you're my all

I'm into you
And girl no one else would do
Cuz with every kiss
And every hug
You make me fall in love


Sitter nu hemma, ska börja fixa på mitt rum och försöka gå i ordning det mesta. Anders satte just upp en hylla, min säng lampa och min klocka på väggen så det börjar ta sig nu! Riktigt nice blir det..
Ikväll ska jag till jesper och äta middag sen blir det väl deg med en film, nu ska jag fixa lite i mitt rum innan jag börjar göra mig i ordning!
Här kommer en grymt skön låt som jag dunkar för tillfället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0