Freeedag!

Nu har jag kommit hem från skolan som har varit rätt seg men ändå slapp, har inte gjort så mkt och inte ansträngt mig så mkt alls faktiskt och äntligen är det heeelg! Så jäkla skönt men tyvärr så jobbar jag både lördag och söndag..
Ikväll har jag iaf bokat ett bord åt mig och jesper på en restaurang som heter Phi Phi Island (som egentligen är en ö i thailand) som ligger på Birger Jarlsgatan inne i stan. Det stället ska tydligen vara väldigt mysigt så det ska bli spännande och framförallt gott! Klockan 19 har vi bord där så jag ska väl börja göra mig i ordning om ett tag I guess..
Efter att vi har mumsat lite där så vet vi faktiskt inte vad vi ska göra, än.. Kanske blir en fredag som jag bara degar på? Första gången i år isf.. Både jag och jesper är ensamma hemma i helgen så det är ju bara att välja vart vi vill vara lixom ;D

Aja nu ska jag iaf dunka lite grym musik och fixa lite på rummet :)
Hoppas ni får en bra fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0