Helgalen helg

Hallå bloggen! Ursäkta för dålig uppdatering den här helgen men har inte varit hemma någonting alls typ.. Var hemma tre timmar i lördags men då sov jag och sen gjorde jag mig i ordning och drog ut igen..
I fredags var det ju suprise kvällen och den vart faktiskt riktigt lyckad, hade skit kul och jessica och carro hade verkligen fått till det.. Det var så att de hade delat upp oss alla två och två, varje lag fick olika kuvert med olika uppgifter i som man skulle göra och ju pinsammare uppgift det var desto fler poäng fick man. Det gick ut på att samla ihop så många poäng som möjligt och sedan räknar man ihop tjejernas poäng mot killarnas. Som grädden på moset så skulle ALLT man gjorde dokumenteras i form av film eller bild så vi har en jävla massa pinsamma bilder må jag säga!
Exempel på sjuka grejer vi skulle göra:
Gå in på ICA Edsberg med utsmetat rött läppstift och fråga efter ett klamydiatest.
Gör en lapdance på en främmande person
Dra en kondom över huvudet, blåsa upp den med näsan och låta den andra personen slicka på toppen. (En främmande person skulle filma eller ta kort)
Springa i underkläder från tunneln vid Shell upp till Edsbergsskolan
Stoppa snoppen i ett avgasrör


.. Det var bara ett litet smakprov men det värsta av allt är att allt utfördes!
När vi var klara så rörde jag mig mot Rotebro där Linn, Carro och Lollo var på fest och det var väl sådär var där ett tag men runt 1-2 kom Jesper och hämtade mig sen åkte vi hem till honom och vi somnade väl runt klockan 5 tror jag.
Här är några bilder:


I lördags blir vi väckta av att Oscar ringer klockan 11 och driver massa. Vi gick iaf upp sen drog jag, jesper, micke och tomas och käkade på konditorit i Edsberg, därefter åkte vi till Gör det själv-hallen på OK i häggvik och där kollade de på jespers bil för att avgasröret låter. Sedan skjutsar de hem mig och när jag kommer hem är Anders och mamma i full fart på att måla mitt rum, orkade inte röra en fena så jag satte mig i min fåtölj och väntade tills de var klara.
När det äntligen var klar bestämde jag mig för att lägga mig och sova en stund. Jag sov till klockan 6 och då var det bara upp, äta middag, göra sig i ordning för att sen dra till Oscar dit det skulle komma en del folk.
När jag kom dit var de i full gång med att sjunga singstar och efter ett tag droppade lite fler människor in och det vart riktigt trevligt. Vi började röra oss hemåt runt 3, micke la sig på soffan och jag och jesper gick ner till hans lilla stuga och somnade rätt snabbt.
Lite bilder från lördagskvällen:



På söndagmorgonen vaknade vi runt halv 1 och jag var jag vrålhungrig, efter många om och men gick vi upp till micke och vi ringde och beställde pizza som vi sedan åkte och hämtade. Oj vad gott det var!
När vi ätit ringer Oscar och ber om lite städhjälp så vi tar bilarna dit och där hittar vi honom ståendes i kallingar och moppar golvet, lagom sexigt! haha
Vi hjälper till att städa undan och när vi var klara åkte jag och jesper tillbaka till honom, la oss i soffan och degade ett tag. Runt halv 5 hade han gjort sig i ordning och vi åkte hem till mig där jag gjorde mig i ordning för att sedan röra oss mot Jespers mamma i Enskede. Där hittade vi serverad middag som smakade utsökt! Vi umgicks ett tag och jag fick en rundvisning i deras mysiga hus som snart är 100 år gammalt men riktigt cozy. Vi rörde oss hemåt runt 9 och åkte hem till mig där vi la oss och kollade på en film.
Idag har jag varit i skolan som vanligt men drog runt 2 för min affärsjuridik var inställd och körkortsteorin kan man lika gärna plugga hemma, dessutom hade jag lite ont i huvudet. När jag väl var hemma så kom jag på att jag har ett paket på posten som jag glömt att hämta ut så det gjorde jag och där hittade jag en grymt snygg skidjacka, ett par skor, en bh och en klänning. Bhn och klänningen ska jag skicka tillbaka, jackan var riktigt snygg så den behåller jag och skorna är jag lite osäker på. Prövade dem med mjukis så kanske ska pröva dem med jeans innan jag bestämmer mig.. :)

Idag hade jag lust att sola solarium men ingen annan tydligen så det får bli en annan dag.. Idag kanske jag ska hitta på någonting med Jesper, annars så ska jag träna!
Den här fina lilla hunden fanns på min vägg när jag kom hem med jesper i söndags:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nån har tittat på One Tree Hill!HAHA

2008-10-06 @ 22:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0