Lill lördag

Sådär ja, nu har jag målat kanterna uppe vid taket och mer tänker jag inte göra idag.. jävlar vad jobbigt det blev i armen till slut! Korta lilla jag fick ju stå på tå på en stol för att nå upp..
Jag har även fått lite körkortsteori gjort och även fått i mig lite mat, nu ska jag ringa frugan igen för att kolla vad som händer inför kvällen.. Ses eller icke ses? Det är frågan..
Har även lagt lite förstärkningslack på naglarna och tänkte piffa upp med någon cool färg på det, om det blir en hemma kväll ikväll så blir det nog en skönhetskväll med bad och färgning av ögonbryn :)

Och till dig ":/" som inte vill stå för vem du är (?) så förstår jag inte riktigt vart du vill komma med dina kommentarer? Och jag tänker inte direkt sluta vara i väsby (inte för att jag är där särskilt ofta men tydligen tillräckligt för att ngn som du ska kommentera det) för att du säger att jag inte passar in så än en gång, vart vill du komma?

Kommentarer
Postat av: Rosanna

ääh, :/ kan dra åt helvete! du är aldrig i väsby :(

2008-10-01 @ 19:06:03
URL: http://rosanna.bloggagratis.se
Postat av: Alina

Godkväll på dig! :)

2008-10-01 @ 19:09:17
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: :/

Oj, inte meningen att lilla du ska bli sur.

Tycker bara att det borde finnas bättre ställen för dig :)





USH

2008-10-02 @ 12:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0