Lill lördag!

Goddagens alla läsare!
Nu roar jag med mig att måla mina naglar, det blir fransk manikyr och rosa nagellack på tånaglarna :) Idag hade jag tänkt en skönhetsdag här hemma så det blir till att göra rent ansiktet ordentligt och jag ska även färga mina ögonbryn. Runt klockan 4 ska jag med mamma till stinsen, där ska vi kolla på grejor till mitt rum på bl.a. hemtex. Middag blir det nog också på burger king eller något liknande. Efter det runt klockan 7 ska jag träffa Jesper och då SKA vi kolla på den där filmen vi hyrt, vi ska även äta chips med pesto dip som vi köpte i måndags men som vi aldrig orkade äta.. myspys!

nej, nu ska jag koncentrera mig på naglarna igen...


foto: marianova.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0