Suprise, suprise!

Hej bloggen!
Nu är jag hemma från ännu en jobbig dag i skolan och den har gått väldigt segt. En positiv grej är i alla fall att jag orkade upp till en rejäl frukost som skolan bjuder på varje fredag! Har tänkt många gånger att jag ska dra dit men kommer aldrig upp ur sängen i tid.. Men idag var jag där och där bjöds det på frallor, ost, prickikorv, tomat, skinka, ägg, apelsinjuice, yoghurt, paprika, you name it! Härligt :)

Igår var jag med Jesper och vi började med att ta bilen till Täby centrum för att handla mat och hyra video. Filmen vi hyrde var Juno, har velat sett den länge men har aldrig blivit så.. Nu hyrde vi den i alla fall och den var faktiskt bra, ingen film jag skulle vilja se två gånger men bra var den :) Vi lagade även mat och det blev kyckling med ris och currysås, mums! Var hemma runt 12 och somnade efter att jag haft en kort konversation med Linn och taikon. 

Ikväll är det suprise! Carro har tydligen fixat någon slags överraskning åt gänget och jag har ingen aning om vad det är vi ska göra. Vi ska i alla fall börja med att äta middag på Donken verkar det som sen vet jag bara att jag ska ha alkohol och en kamera med mig, denna kväll kan sluta hur som helst! Kul påhitt tycker jag :)

Nu måste jag göra mig i ordning! Hoppas jag överlever kvällen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0