Tisdag kväll

Jag tänkte att jag slänger iväg ett snabbt inlägg innan jag hoppar in i duschen.. Jag kom hem från träningen för ett tag sen, idag blev det medel styrka. Mjölksyreträning på hög nivå! Riktigt skönt, behövde det..
Idag har jag inte gjort särskilt mycket.. Vaknade upp hos jesper runt 11, ensamt och kallt.. ingen som höll om en, inte kul! Låg och drog mig ett tag innan jag bestämde mig för att gå in till stora huset och ta några mackor för att sen gå tillbaka till boden. Där låg jag ett ganska bra tag och gjorde inte så mkt alls.. Runt 2 var jag hemma igen för att återigen inte göra någonting, eller jo jag fick lite plugg gjort och jag torkade golvet i mammas sovrum för jag hade glömt det igår.
Fram till klockan 7 degade jag framför tvn men bestämde mig sedan för att dra och träna, vilket jag nu gjort :)

Gårkvällen spenderades då hos jesper, vi möttes i sjöberg centrum och handlade mat sedan åkte vi hem till honom och började göra maten. Det blev bakad potatis med skagenröra, mums! Vi myste lite framför tvn ett tag innan vi gick in till honom. Mysig kväll!
För tillfället sitter jag och dunkar Rise Against nya album, som för övrigt är grymt bra, men nu ska jag hoppa in i duschen! Det visar sig vart denna kväll leder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0