You're better than drugs

Hej hej, nu sitter jag hemma och håller på att leta efter en päls till min boomerang jacka.. Ska ringa en tjej efter klockan 8 ikväll så får vi hoppas på att hon vill sälja endast pälsen till moi!
Idag har jag haft två lektioner; Italienska och Ung Företagsamhet.. Företaget går framåt och vi har fått in en hel del, glasburkarna skulle levereras till Limpan idag, wohooo!
Igår gick jag i skolan till klockan 2 sen var jag hemma, käkade sen drog jag till antonia och vi var hos henne en stund.. Vid klockan 6 bestämde vi oss för att ta cykeln till donken vilket vi också gjorde, där satt vi och svullade lite och pratade kärlekssnack och när vi höll på att snacka så kommer en mörkhyad kille fram till oss och börjar snacka massa goja för att sedan fråga efter vårat nummer. Självklart så fick han dissen ;D
Vi drog tillbaka till antonia och kollade en stund på S.O.S familj och jag tog bussen hem 20,50 och runt halv 10 kom jesper hit och vi myste lite grann.. Runt halv 12 somnade jag och han drog runt klockan 12.

Snart ska jag ner till Kista för att träffa antonia och gå på ett hemligt ärende ;) Men hon ska träffa jocke klockan 5 så då får jag hitta på något annat :D
Nu måste jag göra mig i ordning!

Kommentarer
Postat av: Antonia

hahah hemlisar hemlisar ;)

2008-10-16 @ 10:52:35
URL: http://t0naa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0