Bloggtime

I'm back! Nu har jag tagit mig tiden att börja blogga igen och jag hoppas jag kan hålla det.. alla har olika perioder i livet och det är samma med bloggningen för min del, ibland orkar man bara inte men nu så hoppas jag att jag fått tillbaka krafterna!

Idag gick jag i skolan till halv 12 bara, jag hade tre inställda lektioner efter varandra så egentligen skulle jag slutat klockan 16. Lagom skönt! När jag kom hem fixade jag lite lunch och det blev makaroner med köttbullar, därefter tog jag min överfulla tvättkorg ner till tvättstugan och håller på att tvätta fortfarande. Den var verkligen överfull med kläder!
Medan jag var duktig och tvättade så passade jag även på att plugga lite så nu har jag fått en del gjort men har fortfarande affärsjuridiken kvar, det är två inlämningar och några rätt/fel-frågor kvar att göra.
Ikväll har jag planerat att fortsätta plugga och sedan träna klockan 19.30, jag har även ett eget träningsschema från www.madeinlumpen.se och enligt den ska jag även springa en halvtimme, får se när det passar att göra det. Skönast när det är mörkt ute va? Då slipper man bli igenkänd om man skulle stöta på ngn här i trakterna.

Nej, nu ska jag nog ta och måla naglarna!


You're better than drugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0