"Jag började röka för att visa hur lätt det är att sluta"

Nu sitter jag här och dunkar musik och funderar på om man ska börja förbereda målningen.. Har även proppat i mig lite godis som jag, eller rättare sagt jesper, köpte igår :) Igår var vi här och kollade på en film som gick på tv, den var helt okej faktiskt :) kommer tyvärr inte ihåg vad den hette men den fick iaf på 3an kl 21!
Dagen idag har varit skön, har gått i skolan från 8,20 till 14 och 14,45 hade jag tid hos min frisör i solna för att klippa upp håret mer.. var där för någon vecka men blev inte särskilt nöjd, kändes bara som om håret hängde så jag bokade en ny tid och behövde inte betala någonting. Hon är bara för gullig! Nu är jag iaf riktigt nöjd :)
Om ett tag ska jag väl börja röra mig mot centrum där jag ska möta upp mamma och handla hem lite mat till veckan och efter det ska vi måla.. Sen ikväll kanske jag ska hem till Jesper beroende på vad klockan blir, han skulle kolla på nya avsnitten från entourage och prison break och eftersom han är ensam hemma så kanske han vill ha lite sällskap :) omtänksamt va?

annars har jag inte så mycket att berätta! men jag undrar fortfarande vem du är ":/"? och vadå jag passar inte in i väsby, är det något positivt eller negativt? ^o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0