Jävla skruv..

Idag blev det ingen målning heller eftersom en pensel ska ha en speciellt jävla verktyg för att kunna justera måttet från tak till vägg.. och det verktyget hade vi inte hemma så det ska mamma köpa imorgon, så imorgon förhoppningsvis börjar vi måla!
Sedan jag sist skrev har jag varit och handlat mat med mamma så nu finns det massa gottgott i frysen! Jag har även ätit middag, kyckling med potatissallad. Mums! Nu ska jag packa väskan och begära mig mot Jesper, mamma skjutsar. Där ska jag vara ikväll och kanske sover där men kanske även sover hemma.. Who knows?


Kommentarer
Postat av: :/

Du får ta det som du vill, både positivt och negativt. Om du vill kan du ta det som att "du är för fin för väsby", om det stärker ditt självförtroende. Om du inte vill det kan du ta det som att "du har gjort bort dig och borde inte vara i väsby", du får absolut välja själv. Helt upp till dig.



Angående vem jag är, det spelar definitivt ingen roll, jag finns inte. Inte i din värld.

2008-10-01 @ 13:56:18
URL: http://.......
Postat av: Elin

andas kompis, jag läser kommentarerna & skäääääms åt dig! du är irreterande

2008-10-01 @ 18:46:30
Postat av: emma

faktiskt, tack elin :)

2008-10-02 @ 09:55:06
URL: http://lyxpaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0