Mega träning!

Nu har jag precis tagit mig ur duschen och ska snart vika min fina tvätthög som ligger här på sängen.. Klockan 19,30 hade jag planerat in Step på schemat och den träningen var väl... sådär. Det var en vikarie från Järfälla och det kändes som om jag aldrig fick upp pulsen, hur mycket jag än försökte. Ett värdelöst pass helt enkelt, eller så kanske jag börjar bli för duktig? ;) haha, tror inte det..
När jag hade cyklat hem (vilket gav mer träning än själva passet kändes det som) så drog jag av mig ytterjackan och slängde in väskan sen direkt ut igen och började springa.. och springa.. och springa.. och lyssna på musik. Ett tag sprang jag så mycket så jag visste inte ens vart jag var någonstans! Jag sprang iaf i drygt 20 min, kändes dock som en timme och till slut var jag riktigt slutkörd i benen.
Dem 20 minuterna är jag riktigt stolt över och ni som känner mig borde även vara stolt över mig! Jag har alltid varit den personen som hatat att springa pga min astma (som förövrigt verkar ha försvunnit när jag slutat röka?) och har aldrig klarat att springa längre än 100 meter, då överdriver jag verkligen inte utan det var absolut inte längre än 100 meter innan jag var helt slut och knappt kunde andas. Framsteg gott folk! Nu ska jag bara fylla i det i mitt träningsschema på www.madeinlumpen.se ;D

Nu ska jag nog ta mig själv en kopp te, vika den nedrans klähögen och sedan hoppa ner i sängen och unna mig en bra bok eller kanske ett bra tvprogram?




I'm missing you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0