Nyvaken

Jag har precis vaknar och sovit i typ 11-12 timmar! Helt sjukt.. och jag skulle kunna sovit längre om jag inte tvingat upp mig själv. Idag har jag inte mycket planerat alls, eller rättare sagt ingenting planerat! Och inte heller ikväll så det blir inte särskilt mycket att skriva om..

Igår i alla fall så åkte jag iväg till edsberg och träffade jessica och carro.. Vi degade ute typ as länge och det var svin kallt, vi snackade om allt och hade kul. Runt klockan halv 9 kom jesper och hämtade mig sen åkte vi hem till honom och kollade på White Chicks :) as rolig film faktiskt! Efter den skjutsade han hem mig och sen somnade jag bums.

Inget roligt inlägg men ändå ett inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0