Orka svenska C

Jag sket i min sista lektion.. orkade verkligen inte dra tillbaka till skolan för en timmes rutten svenska c lektion.. blä!
Istället har jag tvättat mina nya lakan och bäddat rent med dem, jag har skrivit upp vad jag vill ha från ellos och josefssons och jag har även påbörjat städningen av min lägenhet..
I Ellos katalog hittade jag ett jättefint överkast, ett svart! För er som inte vet så ska jag måla om mitt rum och det ska bli vita väggar med en jätterosa (rätt mörk rosa) fondvägg och svart passar perfekt till rosa så jag hade tänkt att inredningen ska vara svart-vitt-rosa och guld.. Väggen är rosa och små inslag i rummet också, överkastet är svart, sängen och möblerna vita och små guld inslag av någon form som jag inte bestämt än.. får se! Vi börjar iaf med väggarna så får man fixa resten sen :) tror det kommer bli coolers!
Hittade även ett par fina kuddfodral i mörkrosa, guld och lila-rosa som skulle passa perfekt.

Nu ska jag fortsätta med golven och toaletten!




Den här låten dunkar jag just nu; Skillet - The older I get

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0