Parteeey!

Party in, party ut! Gårkvällen bestod av skratt, flum, alkohol, dans och fotboll med hittad mössa. Kort och gott :) Kvällen började hemma hos Linn, vi gjorde oss i ordning och fixade. När vi var klara drog vi ner till Shell i edsberg för att möta Isac och Kimberly, där satt vi ett tag och snackade innan vi till slut bestämde oss för att dra på fest i helenelund hos Philips kompis Tomas. Där var det helt okej, bra förkrök. När vi tröttnat på det så drog vi mot bussen och mot Sjöberg. Vid bussen mötte vi stackars lilla Carro som jagat dricka hela kvällen pga missförstånd. Där var hon iaf, med drickan.
Medan vi väntade på bussen roade vi oss med BIRKA glaset och musik. Bussen kommer och vi fortsätter parta på bussen, väl i sjöberg möter vi martin och börjar röra oss mot festen.. Jag frågar martin och konstaterar att det är jespers lillesyrra som har fest, hm? Kändes något fel att gå på hans syrras fest men väl där så hade vi ändå rätt kul..
Sen händer det saker och när alla dragit så går jag och jesper ner till hans stuga och somnar inte förens klockan halv 6..

Dagen efter ringer mobilen klockan halv 11, då var det bara upp och göra sig i ordning för att sedan dra till jobbet. Suck! Då önskade jag att jag aldrig tagit det passet men väl där så gick det rätt bra.. Jobbade fram till klockan 12 och fick besök av Jesper och Oscar som kom förbi och lämnade min dricka, så snällt så :)
När jag slutat var det bara till att dra hem, käka och umgås lite med mamma. Nu har jag gjort mig i ordning för att snart dra iväg till Stefan som bor här i helenelund och där ska vi dricka lite grann..

Nu orkar jag inte skriva mer men här kommer lite bilder från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0