Stan

Idag har jag varit i stan med frugan, vi gick runt lite i affärer och hon köpte en kort kappa på topshop.. vädligt näääjz! För en gångs skull köpte jag ingenting, och verkligen ingenting! Tror aldrig det hänt förut, har alltid köpt med mig någonting litet.. Det kan iofs bero på att jag lämnade bakomatkortet hemma, för säkerhetens skull..
Jag var iaf hemma till klockan halv 6 och nu har jag precis ätit en stor portion spagetti med köttfärssås :) Nu ska jag göra mig i ordning och sen träffa jesper!

Imorgon har jag sovmorgon till 10.25, wohooo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DRA TILL VAXMORA NU...............................

2008-09-28 @ 18:06:10
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in* :)

2008-09-28 @ 18:11:54
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0