Bad bad bad

ja.. baaaad. Ingen uppdatering, jag vet. Sorry mates.
Jag sitter iaf hemma nu, funderar på vad jag ska göra till lunch.. jag har nämligen hål fram till 12,40 och hade bilen idag till skolan så jag gled hem på hålet.. sjukt skönt!
Helgen var nice, i fredags var jag och tjejerna på saxo.. lika kul som vanligt, sällskapet gört'. Dock blev det lite tjaffs mellan några killar och förstörde stämningen lite men over all så var det en lyckad kväll. Lördagen var jag och mikaela sjukt otaggade men vi hade bestämt att dra till collage och det gjorde vi också. Mötte upp hennes killkompis och det blev lite kärleksdrama men over all så var den kvällen också lyckad.

Vad ni inte vet är att jag har fixat mig ett till extrajobb! Jag sitter barnvakt åt Arvid, 6 år som bor i Djursholm :) var där igår och det var rätt kul faktiskt, mysig lite grabb och sjuuuukt mysig kissekatt!! Jag kom hem vid 8, slängde mig i sängen och satte på "And when did you last see your father" tror jag den hette men verkade rätt dryg så jag somnade redan klockan 9 (?). och ändå så lyckades jag försova mig i morse.. baaad. haha, det är bara jag som lyckas.. Idag ska jag med Arvid när han ska spela ishockey för att se vart hallen ligger osv. imorgon ska jag hämta honom på skolan igen och leka med honom några timmar :) money money money.

I helgen är det planerat en middag hos mormor och morfar på lördag.. Därefter blir det en utgång med mikaela och hennes "favvobrudar" :) kan nog bli lyckat, dock så börjar pengarna ta slut.. Fredag är det ingenting bestämt än så länge :)

Här har ni iaf några bilder från de senaste utgångarna som ett förlåt!
The Voice Club på Café Opera
      

Collage 7/11
  

DJ challange på Café Opera
   

Saxo med tjejerna

     

Collage i lördags :)
  

Klicka på bilderna för att de ska bli större :) Hoppas jag är förlåten nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0