Buuurrrr

Nu kom jag precis in.. blev lite senare än vad jag trodde :P och hälsodagboken är fortfarande inte klar... suck. men det är inte så mkt kvar, en liten bit på analysen bara. dock den jobbigaste biten :/

Jag åkte som sagt hem till min fruga för att muntra upp henne och så svarade hon på lite frågor om panikångest.. så lite plugg fick jag gjort där också, dock inte så mkt.. men bättre än ingenting! när vi var klara och hade druckit två koppar te spelade vi lite guitar hero, as kul och sjukt länge sen :) gamla goda tider..
när vi tröttnat åkte vi förbi jocke i sumpan och stod UTE och snackade och rökte i typ en timme.. därav genom kall i kroppen! så nu ska jag försöka få till lite på hälsodagboken och sen slänga mig i säng!
Imorgon börjar jag rätt sent, 12,40 för att vara exakt.. skönt med sovmorgon!


denna lyssnar jag på just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0