Café Opera!

Hej alla goa läsare!
Nu har jag tagit mig upp ur sängen efter att ha snoozat i nästan 1½ timme och jag börjar sakta men säkert bli ready for school. Linn är på väg hit för stackarn hade ingen mat hemma så vi ska äta någon lunch här..

Och vet ni vad?! :D Igår skickar mikaela sms och säger att hon vill till the voice club imorgon på café opera och att hon får ta med sig en person och vill att jag ska med! sjuuuukt kul vi kommer ha ikväll :) as länge sen jag umgicks med den tjejen så det ska bli kul :) en tjejkväll med drinkar och dans! kan det bli bättre?
Synd bara att jag börjar 8,20 imorgon bitti och har redovisning i juridik på första lektionen så det suger men får be min mamma dra mig upp ur sängen haha! förhoppningsvis blir det inte överdrivet sent.. :) KUL!

Nu ska jag sminka mig och fixa det sista så jag är någorlunda klar när limpan kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0