Keep holdin' on

.. plugg, plugg, plugg...
För tillfället har jag precis satt mig med min "hälsodagbok" som ska vara klar idag. jag har även en inlämning i psykologi till på fredag som jag inte ens börjat med. ska över till antonia och ha en liten intervju om panikångest :) alltid en början..

Idag var skoldagen låååång känns det som.. ingen psykologi i morse, HEJ SOVMORGON! därefter hade jag body balance där vi inte gjorde särskilt mkt, vi pratade om affirmationer och sånt. sen var de lunch, därefter engelska och det där efterlängtade booktalk. Haha, min grupp hade booktalk i måndags men ingen av oss hade läst slutet på boken så vi fick ha det idag istället och jag hade bara läst massa på internet. men det gick helt OK ändå.. sen var det projektarbete där vi staplade upp allting som vi behöver göra. Nu är det nog lite klarare i allas huvuden.

För er som inte vet så ska vi anordna en talangshow i vår skola och den kommer bli såååå gryyym! mer än så kan jag inte säga.. fortfarande lite hemlighets-stämplat :)
Nu ska jag fortsätta lyssna på avril lavigne och plugga så jag kommer iväg till frugan någon gång och muntra upp henne lite!


.. hungrig är jag också. OVER AND OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0